KORIAN ELÄKKEENSAAJAT ry.  on vuonna 1977 perustettu Eläkkeensaajien Keskusliitto EKL ry:n jäsenyhdistys.
Olemme puoluepoliittisesti sitoutumattomia ja toiminnassamme yritämme parantaa eläkeläisten henkistä ja fyysistä
hyvinvointia. Ikähaarukka jäsenistössämme on tällä hetkellä 62 - 96.
Yhdistyksen jäseneksi voit liittyä kotisivuiltamme tai tulemalla paikalle viikoittain torstaisin kokoontuvaan kerhotapaamiseen.
Voit myös tulla paikalle tutustumaan meihin ja toimintaamme, vaikka et vielä olisikaan jäsenemme.
Viikkotapaamisissa on aina emäntiemme loihtimana kahvit pientä korvausta vastaan. Yleensä on paikalla myös joku ulkopuolinen
esitelmöitsijä tai viihdyttäjä.
Yhdistyksen vuotuinen jäsenmaksu on 15.00 € . Liittymismaksua emme peri.
Yhdistyksessämme toimii useita kerhoja: Kuntosaliryhmä, käsityökerho, muistavaiset, lukupiiri ja askartelupiiri tekeväiset.
Viikoittain ennen torstaikerhoa teemme porukalla lyhyen lenkin rauhallista vauhtia kävellen ja rupatellen. Jos et halua lähteä
kävelylle, voit osallistua tuolijumppaan joka toteutetaan video-ohjattuna.
Kerhojen kokoontumispäivät ja -ajat löytyvät KERHOT sivulta
Talvikaudella joka kuukauden neljäntenä keskiviikkona järjestämme iltapäivätanssit Vilppulan Nuorisoseura n talolla
elävän musiikin tahdissa.
Kerhomme kokoontuvat Korian Monitoimitalolla, paitsi käsityökerho osoitteessa Porvarinpolku 4.
Vapaaehtoisemme käyvät keskiviikkoisin ja perjantaisin ulkoiluttamassa KORIAN PUUSTELLIN asukkaita.
Jäsenille järjestetään vuoden mittaan useita teatteri- ja konserttimatkoja, kuntotempauksia sekä muita retkiä.
Tavoitteemme on, että tulet mukaan toimintaamme, saat uusia ystäviä ja osallistut kanssamme monipuolisiin harrastuksiin,
ylläpidät fyysistä kuntoasi, opit uusia asioita sekä osallistut erilaisiin tapahtumiin.

ÄLÄ OLE YKSIN KOTONA VAAN LIITY JÄSENEKSI HYVÄNTUULISEEN JOUKKOOMME  !